Alla inlägg under april 2008

Av Nao Chan - 30 april 2008 19:10

Tja, idag händer inget spec, ska titta på De tre musketörerna med lillsyrran bara ^^


Va int så pigg efter audition asså, har inga bra nerver trots att jag är en tävlingsmänniska ^^

Sov från att jag kom hem strax efter 18.00 igår och vaknade när väckarklockan ringde 06.00 XD

Lite mysko men sånt e livet (A)


Och bilden e alltså tagen kanske 5 min efter att jag klivit upp ur sängen, orkade inte tvätta bort sminket igår XD

Av Nao Chan - 29 april 2008 19:03

Jag var på audition för Idol, inför TV juryn idag.. Det var nervigt och skit.. men jag hade askul tack vare alla underbara människor jag träffade, jättempnga av dem gick inte vidare trots att de förtjänade platsen :O

När jag äntligen kom in till Juryn hade de vart runt 150-200 pers in redan varav endast 5-10 fått Gulbiljetten.. Snacka om hård jury :O


När det var min tur att "face the jury" gick det åt helvete, mina nerver höll inte och jag var skitnära att svimma.. Laila Bagge frågade om jag mådde bra och undrade om jag verkligen skulle utsätta mig för detta, Anders Bagge blev förälskad i mig och min utstrålning (^^) och Andreas Karlsson(surgubben) sa bara att de faktiskt inte har tid för dehär -.-'


På väg ut hörde jag Anders säga "Jag var beredd att ge henne guldbiljetten" och jag hoppas fan att de lägger upp de i TV så att alla inte tror att jag bara är arrogant, för jag blev så jävla nervös att jag glömde bort texten efter första raden X'D


Ska fan ställa upp nästa år också, och då tänker jag inte ta en låt 3 dar innan, utan en jag kunnat i några år ^^

Ska sjunga brallorna av juryn XD

Av Nao Chan - 28 april 2008 20:17

ÄR DU EN RIKTIG TJEJ?


 -->får du: 0-20 mer pojke än tjej<--

får du: 20-30: pojkaktig tjej

får du 30-40: rätt så tjejig.

får du: 40-50: du är en tjej!

får du: 50-60: du är riktigt flickig.


[ ] Du har fler än 10 nagellack.

[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500.

 [x] Du har eller har haft lösnaglar.

 [ ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn.

 [x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.

 [x] När du var liten ville du vara en prinsessa.

 [ ] Du brukar gå på stan med din mamma.

 [ ] Du har haft rosa på ditt rum.

totalt: 3


 [x] Du har färgat håret.

[x] Du har slingat håret.

[x] Du har alltid din mobil med dig.

 [ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma

 [ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.

 [ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.

 [ ] Du älskar att gå till frisören.

[ ] Du solar hellre än att bada.

totalt: 3


DU ÄLSKAR:

[ ] Skor

[ ] Färgen rosa

 [ ] Shopping

 [ ] Dekorationer

 [ ] Speglar

[ ] Skolan

[ ] Delfiner

[x] Disneyfilmer

[x] Ljus

[ ] Blommor

 [ ] Mjukisdjur

 totalt: 2


Du shoppar/shoppat på:

[ ] MQ

[ ] Kompaniet

[ ] Victoria's secret

 [ ] H&M

[ ] Aima

 [x] New Yorker

[ ] Gina Tricot

[ ] NK

[ ] Top Gun

[ ] Taily Weijl

[ ] Bijou Birgiette

[ ] City Girl

 [ ] Colosseum

[ ] sisters

totalt: 1


DU SÄGER OFTA:

[ ] Whatever

 [ ] Oh my god!

[ x ] Vet inte

 [ ] Cutie

 [ ] Hot

[ ] Visst

[ ] Säkert

[ ] Ursäkta?

[ ] Fabulous

totalt: 1


DU LÄSER:

[ ] Frida

[ ] Cosmopolitan

[ ] Glamour

[ ] Elle

[ ] Teen Vouge

 [ ] Bravo

 [ ] solo

[ ] Wendy

 [ ] Bravo girl

 [ ] Star Flash

totalt: 0


DU GILLAR DESSA FIMER:

 [ ] Elizabetown

[ ] Eva och Adam

[ ] Freaky Friday

[ ] Ciao Bella

 [ ] A Walk To Remember

[ ] Sweet home Alabalma

 [ ] Where The Heart Is

 [ ] Just My luck

[ ] John Tucker Must Die

[x] The holiday

[ ] Girls United

 [ ] How To Lose A Guy In 10 Days

 [ ] The hot chick

 [ ] My girl

totalt: 1


DU BRUKAR KOLLA PÅ:

[ ] Lost

[x] Top Model

[ ] Projekt Runway

[ ] Desperate Housewives

[ ] The Simple Life

[ ] Men In Trees

[ ] 8th & Ocean

[ ] Grey's Anatomy

 [ ] The OC

 [ ] Laguna Beach/The Hills

 [ ] Nip/Tuck

[ ]Gilmore Girls

[ ] One Tree Hill

[x] Heroes

totalt: 2


DU TYCKER ÄR BRA:

[ ] Paris Hilton

[ ] Jessica Simpson

[ ] Mariah Carey

[ ] J-Lo

[ ] Britney Spears

[ ] Beyonce Knowles

[ ] Christina Aguilera

[ ] Hillary Duff

[ ] Lindsay Lohan

[ ] Gwen Stefani

totalt: 0


Sammanlagt : 13

Av Nao Chan - 28 april 2008 19:59

Vart ingen skola för mig idag, har legat och sovit bort hela dagen istället.

Imorron gäller det, upp för TV juryn, är skitnervös... hoppas jag inte tappar bort texten helt asså...

Av Nao Chan - 27 april 2008 20:30

Har vart på Idol Audiotion idag också ;D

Var där igår.. skitdåligt väder och grejer mellan 16.00-17.00 för att sen bli hemskickade, men träffade roligt folk så det vägde ju upp det ^^

Men men, tillbaks till nuet, jag åkte alltså dit idag igen, till audition. Jag kom in bland dom första :D

Va skitnervigt när jag satt och väntade utanför men de e ju sådant man får ta.. Inne hos de som avgör om man går vidare till Juryn eller inte va ja så nervös att jag skakade.. och jag tappade texten en gång XD

Men, jag gick VIDARE! :D

Ska tillbaks dit kl 08.30 på Tisdag, fatta, jag kanske kommer vara me i TV i höst :D


Dessutom, jag har träffat Peter Jihde, Han på fotot med mig :D

Och så träffade jag en urgo tjej på 19, hon gick också vidare :D

Av Nao Chan - 26 april 2008 21:41

Jag stod alltså i Idol kön från 07.53-17.15 när Crew folket skickade hem oss 60 resterande stackare för att dom inte hade tid för oss -.-'

Men jag träffade roliga människor i kön som spelade och grejer :D

Det tog typ 2 timmar att komma till första staketsgrejen... och sen tog det ytterligare tid... vid 16.00 tiden började det dugga, sen blev det spöregn-hagel-spöregn-duggregn och sen vågade solen titta fram igen... Men aja.. orka bry sig ^^


Btw, stod och sjöng typ hela dan med nissarna som har gitarren, och tjejen man knapt ser ansiktet på.. vi delade pizza också, men det får man göra efter 7 timmar i en jävla kö... XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Gillar du Anime och/elr Manga? ;D
 Så klart jag gillar båda ;)
 Gillar bara anime, inge kul o läsa..
 Mangan är så klart bäst för man får veta mer saker då i detalj ;D
 Gillar inget av det.. det är bara för barnsligt..
 Eh, vet inte vad det är
 Har aldrig varken läst eller sett tidigare så vet inte..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards